loading...
(¯`·.•قهوه خونه عمو دانیال•.·´¯)
دانیال بازدید : 135 جمعه 02 مهر 1389 نظرات (2)

دلم می خواد برم قله و داد بزنم که تا ابد

بیشتر از ستاره های اسمون دوستت دارم

ولی حیف که حسش نیست

ای دل دیگه بال وپرنداری.داری پیرمی شی

وخبر نداری

میدونی تلخ ترین بازی روزگار چیه؟ اینه که

تو چشم بزاری تا من قایم شوم اماتو کی

دیگه رو پیدا کنی

ما وقت بی وقت دم وقت اول وقت

وسط وقت اخروقت خلاصه همه

وقت به یادتیم

دل به هرجا روکند آخربیاید سوی دوست

قبله ی دلهاکجاباشد به غیراز کوی دوست

تو مژندارکه از یاد تو خواهم برد من بدون تو

به یک پلک زدن خواهم مرد

هرکه با ما دوست باشد سرور وسالار ماست

یاد او درمان ماوقلب او در قلب ماست.

گرچه از هر دوجهان هیچ نشد حاصل ما.غم

نباشد چون بود مهرتو اندردل ما.

آسمونی یا زمینی هر چه هستی نازنینی

واسه قلب کوچک من همیشه عزیزترینی.

روی گل زرشکی با یک مدادمشکی هزاردفعه

نوشتم تو انتهای عشقی.

تو بشویاس قشنگ لحظه های بی قرارم

من می شم زلال بارون تا کنار تو ببارم.

خوشت بیاد خوشت نیاد اشک من از چشمام

بیاداون سردنیا که بری این دل من باهات می یاد.

دروفاهیچ کس استاد نیست اما دربی وفایی

همه استادن چطوری استاد؟

درانتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام رها

مکن دل مرا بیاکه دل شکسته ام.

وفا رو ازماهی یاد بگیر که هرقت از اب

درمیاد می میره نه از زنبور که وقتی از گلی

خسته می شه میره سراغ یه گل دیگه.

خبر چون سیل دنیارا گرفته که دارا رفته سارا

رو گرفته دلم را دار خواهم زد یقینا دلم تصمیم

کبرا را گرفته.

با اشک دل نوشتم این بود سرنوشتم

جزدرتو نیست عشقم باتوست که دربهشتم.

عشق آن نیست که یک دل به صد یاردهی عشق

آن است که صددل به یک یاردهی.

سعی نکن بهمی کدوم ستاره قشنگ تره

سعی کن بدونی پیش کی قشنگترین

ستاره ای.

تو به پاکی عقیفی مثل دریاها عمیقی

فهمیدر چرا دوستت دارم؟

آخه بهترین رفیقی.

عشق تنها چیزی است که نوبتی نیست ژس خارج

از نوبت دوستت دارم.

ای کاش روزهای جوانی برمی گشت

دیگراون لحظه کسی رو درکنار خوذ

نمی پسندیدم تا مرگ برای خود می زیستم.

 تورااز بس زلالی دوست دارم،تو را چون بی

مثالی دوست دارم،اگرچه شاخی ای گل هم

ندارم،تو رابادست خالی دوست دارم.

درزندگی۲نفر باش،یکی برای خودت،یکی

برای دیگرای،برای خودت زندگی کن و برای

دیگری زندگی باش.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماه بانو در تاریخ 1348/10/11 و 7:56 دقیقه ارسال شده است

دوباره سلام
پیش عمو داریوش هم رفتم
ولی صفحه ی وبلاگش باز نمیشه
در اولین فرصت بازم سر میزنم مرسیشکلک

این نظر توسط ماه بانو در تاریخ 1348/10/11 و 7:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوست مهربون
مرسی از اینکه به اسمونم سر زدیشکلک
خوشحال شدم بسیارشکلک
اگه دوس دارین منو با عنوان شکلکستاره سهیلشکلک لینک کنید منم شما رو لینک میکنمشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان گلم به وبلاگ من خوش اومدید امید وارم از اس ام اس های ما خوشتان امده باشد راستی قهوخونه دایی داریوش اون شعبه 1این قسمته اون هم دداشمه من دانیال هستم اشتباه نگیرد با تشکر فراوان راستی نظر یادتو نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 212
  • کدهای اختصاصی

    %D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA

    چت روم

    آمار سایت

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس